‘Covid-19 Çağrı Merkezi’ koronalıların ihtiyaçlarını karşılıyor
Adana'da, İl Sağlık Müdürlüğü bünyesinde hizmete giren ‘Covid-19 Çağrı Merkezi’, test sonucu pozitif çıkan vatandaşların ve kendilerinde hastalık şüphesi olduğunu belirten vatandaşların, mobil müdahale ekibiyle ihtiyaçlarını karşılıyor.
Adana Halk Sağlığı Hizmetleri Başkan Yardımcısı Emine Aygül Yeni, “Bu çağrı merkezinde de pozitif olan vatandaşların ihtiyaçları için aramalarını bekliyoruz. Vatandaşların, Covid-19 dışı ihtiyaçlar için ve sosyalleşmek, eğlenmek için bizi meşgul etmemesini temenni ederiz” dedi.
Tüm dünyayı etkisi altına alan korona virüsle mücadele hız kesmeden sürüyor. Ülkemizde de dün 72 kişi virüsten vefat ederken, bin 767 kişiye tanı konuldu. Toplamda 308 bin 69 kişi ülkemizde korona virüse yakalanırken 7 bin 711 kişi de hayatını kaybetti.
Korona virüsle mücadelede başta Sağlık Bakanlığı olmak üzere her geçen gün vatandaşa faydalı olması için ek hizmetler devreye alınıyor. Bunlardan birisi de ‘Covid-19 Çağrı Merkezi’. Birçok ilde kurulan çağrı merkezlerinden biri de Adana’da İl Sağlık Müdürlüğü bünyesinde kuruldu. Merkez, '03224551313' numaralı hattan Covid-19 şüphesi taşıyan vatandaşlara, 5'i doktor toplam 52 personelle 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet sunuyor.
“Endişe ve taleplere çözüm buluyoruz”
Adana Halk Sağlığı Hizmetleri Başkan Yardımcısı Emine Aygül Yeni, kentte açılan merkezle vatandaşlara Covid-19 sürecinde en iyi hizmeti sunmaya çalıştıklarını İHA muhabirine anlattı.
Covid-19 ile ilgili tüm sorunlara bu merkezde çözüm bulunduğunu belirten Yeni, “Adana’da korona virüsle ilgili vatandaşlarımızın sorabileceği tüm sorulara cevap veriyoruz. Amacımız pozitif hastalarımız ve temaslılarımızın öncelikli olmakla beraber tüm vatandaşlarımızın korona virüsle ilgili problemlerine çözüm bulmak.
Vatandaşlar sıklıkla bizi, verdikleri testin sonucunu öğrenmek için, pozitif olan hastalar süreçlerinin ne zaman sonuçlanacağını ve ne zaman işe döneceklerini öğrenmek için arıyorlar. Temaslı olan kişiler işlerine nasıl devam edip, raporlarını nasıl alacaklarını öğrenmek için arıyorlar. Rapor taleplerini alıyoruz, onun dışında da her soruya cevap veriyoruz. Hastanın hastanedeki işlemleri sırasında ilaçlarını alıp almadıklarını, tekrar hastaneye yatıp yatmamaları gerektiği konusunda endişe ve taleplerine çözüm buluyoruz” diye konuştu.
HABERE YORUM KAT
Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.