İhtiyaç sahibi vatandaşlara sosyal destek projeleriyle el uzatan Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı aldığı yeni kararla artık her dönem sosyal destek başvurularını kabul ediyor. Peki, Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı desteklerinden faydalanma şartı nedir? Merak edilen sorunun cevabı haberimizde...
Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı'nın aldığı yeni karar kapsamında önceden sadece belirli dönemlerde kabul edilen sosyal destek kampanyası başvuruları artık her dönem kabul edilecek. Bu yenilikle birlikte başvuru yapmak isteyen vatandaşlar başvuru şartlarını araştırmaya başladı.
SOSYAL DESTEK PROGRAMI BAŞVURULARI NASIL YAPILIYOR?
Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı'nın yaptığı sosyal destek programından bakanlıkça ihtiyaç sahibi olduğu belirlenen kişiler yararlanabiliyor.
Başvuru yapmak isteyenler başvurularını e-Devlet sistemi ile Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıfları'ndan kolaylıkla yapabiliyor.
ÖDEMELER NASIL YAPILIYOR?
Başvuru esnasında kişilerden IBAN numarası istenmektedir. Başvurusu kabul edilen hak sahiplerini ödemelerini T.C kimlik kartlarıyla gittikleri tüm PTT şubelerinden alabiliyor.
Ayrıca binlerce hak sahibinin merakla beklediği Aralık ayı ödemeleri de 8 Aralık tarihinden itibaren başladı. Hesabınızı kontrol etmeyi unutmayın.